'fredag, mysfredag

det var riktigt mysigt att va ute igår med flickorna, det behövs definitivt oftare.

vi hade bestämt oss för restaurangen Habibi (älskling=arabiska) & där inne var det mysstämpe 10 av 10 ! men när vi ville få ett bord så var det fullt, ett företag hade bokat upp sig på vårat ställe! TAH, så vi ick runt ganska länge & letade, & tillsut blev det på kebabhouse, det som vi sagt innan att vi inte skulle gå till. haha men vi åt gott & emma fick sin efterlängtade 18års drink :D

vi gav en plattång till den damen & jag fick också en present  sen jag fyllde, en vågtång minsann:D TACK !


jag bangade fest igår med, lika bra det iofs. samhällsprov idag.


& idag följer min gosejimmy med mig hem ! MYS!


efter en dag med lektioner & prov så kommer helgen efterlängtat!

LOVELOVELOVE <3 <3 <3

                                    


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter definitivt som en härlig dag :) teorin avklarad, thaimat, och mys på kvällen :D

2008-12-12 @ 11:16:16
Postat av: Linnea Holmström

jag bidrog också till vågtången! =)Om dom inte sa det :P pussis på dig

2008-12-15 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0