'i kärlekens tecken


att kärlek kan vara något så underbart, kärlek är något man inte kan sätta ord på. något alla borde uppleva för att få känna den underbara känslan, känslan av att man älskar någon som älskar en lika mycket tillbaka.

att bara helt plötsligt få en liten underbar kommentar kan göra ens dag till den bästa. säger som Choulia säger: less is more.
den känslan jag har till jimmy är verkligen obeskrivlig, att det kunde bli såhär bra är något jag bara kunde drömma om, de gånger jag tivlat har han hållt i mig, & det ska jag tacka hela mitt liv för. han är den som känns rätt,rätt rätt rätt.

visst, så skriver vällan alla kära fjortisar med, men jag skulle inte kalla mig fjortis längre, & våran kärlek är definitivt inte fjortislove.
även om vi kanske bryter någon gång så kommer han vara den som gav mig den bästa tiden. den tiden av lycka & kärlek. hoppas den varar länge, evigt.


kärlek i dess renaste form.


Kommentarer
Postat av: din älskling

men gumman då :) du är minnsan vacker överallt du :) som en vacker människa sa till en tomtenisse i helgen vi håller ihop i vått och tort<3

2008-12-02 @ 21:23:48
Postat av: Caroline

Kärlek till er. Jag hoppas det håller för alltid =)

2008-12-02 @ 22:03:15
URL: http://cenakel.blogspot.com
Postat av: Maggie Curie

Härligt härligt bruttan :P



Hoppas det är ni för alltiiid. Kram

2008-12-02 @ 23:00:45
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 !!! :)

2008-12-03 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0