' kväll, dålig, förbannat dålig kväll

ÅH!



det gick bra för emma idag på hoppingen iaf, hon är bra!
 



& provet imorgon kommer gå käpprätt åt HELVETE, förlåt men det är bara sanning.

blir inte friskare heller, känns bara ännu sämre & jag tog det inte lugnt på idrotten precis. det var handboll & jag är nog LITE för mycket tävlingsmänniska ibland. ska nog hoppa att vara med när jag är sjuk.. men kul hade jag minsann, vinnarlaget var jag i. ;)


skriver med jordens sötaste människa på msn nu iaf, tack jimmyboy.


har nästan bestämt mig nu för att jag inte gör provet imorgon, ska fråga snällt om jag får göra provet på fredag istället. den huvudvärken jag haft nu sista tiden är outhärdlig. speciellt när jag inte kan koncentrera mig för fem öre.
jag läser & läser men ingenting fastnar, ögonen registrerar orden men inget går in. jag är som en dator full med virus tror jag, fungerar men är helt invalid inuti.



KAN INTE FOLK LÄRA SIG ATT RESPEKTERA?! dagens stora fråga.

                                  
 dagens, dagens.                                     söthunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0