'måndag

kl är 9 & jag har varit förvånansvärt pigg sen kl 7.05 & det är inte illa för att vara mig ska jag säga. bra bra anja.

tittade just ut, & DET SNÖAR! stora mysiga,mjuka,underbara snöflingor faller ner där utanför fönstret! LYCKA! louise ligger här i rummet & försöker morna sig, ser fruktansvärt härligt ut, oflyt att inte jag kunde somna om idag då.

hade planerna att gå upp & kolla på julkalendern imorse men det blev inte av, satte mig framför datorn istället, så grymt skönt att min älskade dator är tillbaka !!

PEPP inför skolan idag, ska få mycket gjort har jag tänkt. om inte huvudvärken kommer. som den hotar att göra känner jag, men en tabett på det så gör det susen!


känner att en redig förkylning är på g....


PUSS, skriver senare!



Kommentarer
Postat av: Julia

Tihi, snöar det utanför ditt fönster också? :) :P Syns snart :)

2008-12-01 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0