'måndag

hade sovmorgon imorse, men hade tänk mig att vara vaken & plugga lite teori. så jag gjorde mig i ordning, men sen när jag lade mig i sängen kunde jag inte längre hålla upp boken. & vipps så sov jag, härligt var det minsann, & tur att jag inte gnuggade runt hela sminket i fejjan. hehe,

när jag vaknade ca 5 min innan vi började insåg jag att hela klassen verkade helt tröttsjuka, shit, skönt att det inte bara var jag som hade en jobbig måndag.
slutade dock halv 1 så vi överlevde hela bunten!


& tills nu har jag varit riktigt flitig att plugga, ska göra lite teoriprov på datorn nu, på en sida min prins tipsade mig om. hoppas att det går för sig, jag börjar bli skapligt nervös inför det riktiga provet på torsdag!!


nej, nu ska jag ta tag i detta. önska mig lycka till ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0