'onsdag

åkte hem till prinsen igår, de kom & hämtade mig. stannade på vägen & köpte godis & sen sov jag. det är bara för typiskt mig att sova i bilen! hoppas bara jag kan hålla mig vaken när jag själv kör !

åh, hade myskväll igår! tittade på harry potter & sen somnade ganska tidigt. tog mig sovmorgon till 9 & fick frukost på sängen, måste säga att jag kände mig uppskattad! HAN ÄR TA MIG FAN BÄST! sen satt jag &  pluggade teori ett tag & sen bar det av till karlstad igen, avskyr känslan av att åka ifrån min jimmy.


känner mig väldigt kär nu för tiden, underbart kär. & snart har vi ett år ihop, ett år av glädje & mer kärlek än jag kunnat drömma om. vi har hittat tillbaka till varandra igen! en kärlek jag inte tänker ge upp :)

sitter & gosar med Myllymäki nu iaf, mumsigt! haha


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

myyyys :) och snart skriver ni upp. en timme kvar :D

2008-12-11 @ 09:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0