'onsdag, idrotts-onsdag

idag består min dag av två lektioner idrott med en svenska timme mellan. inga fel! sen ska emma tävla idag så det blir att jag kommer fixa med henne i stallet & sen se på när hon susar över hindren, lycka till :)

blondilito blev äntlien 18 igår med, grattis sötnosa! hoppas din dag blev bra,  önskar jag hade kunnat boka en date med dig för att fira. men men.
 
kanske skulle ta & sätta mig framför skoldatorn ett tag sen & öva på teoriprovet som snart kommer att göras, 1 vecka kvar nu :S . AAAH, glad att jag har emma med mig den dagen iaf, då vi ska skriva upp samma tid :) jobbigt bara om en av oss inte klarar sig..

i balklänningsfrågan så vet jag inte alls modell eller färg, jag behöver verkligen hjälp. vill inte vara för mörk, det är ett som är säkert iaf, för då kommer jag bara se megablek ut! fick tipset om havsblå, kanske måste kolla upp lite om det. börjar känna lite tidspress nu om min moster ska sy den så måste hon nog snart få modelltips & tyg snart. hehe

PEPPA inför idrotten men halsont nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0