'söndag, dålig dag

åh jag har tröttnat rejält på att helgerna är för korta! jag har för mycket att göra, skola, skola skola. någon där ute som kan lära mig kemin tills på tisdag?!


haft en trevlig helt ändå, jimmy kom till skolan i fredags & mötte upp mig innan vi for ner till stan & köpte vågtången ! sen for vi hem & degade. prövade förstås tången & det blev mycket mycket bra! tar väl ett tag innan jag kan göra det fort bara, men tillslut får väl även jag in tekniken.

igår blev det en del övningskörning, dock inte så jag känner mig bra inför den stora dagen.. jag är så nervös! & rattis en än gång till emma som klarade uppkörningen i fredags!! hoppas hon kan ge mig lite tur tills det är min chans!

efter körningen bev det att fara hem till kusinerna & fira en födelsedag, mysigt. & sen blev ja hämtad av emelie & hennes kille & så for vi till julbordet med stadium. det var trevligt, & GOTT! sen spelades det bowling & jag var inte så kass som jag antog att jag skulle vara, men det var ju ingen tyvärr. hehe jag bangade utgången senare för att åka hem & få umgås med min prins, som åkte hem kl 9 imorse... :(


nej nu ska jag försöka fortsätta med svenskan, kommer gå bajs men jag ska försöka.


SO LONG LOSERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0