måndag

jag har blivit helt kass på att uppdatera, förlåt. datorn min är trasig än, & finns mycket annat just nu at tänka på...

jag säger bara, 100 000, etthundratusen. till vilken nytta? varför skulle dessa pengar fixa allting?!
etthundratusen, sänkas till världens barn?
det var som ett hårt slag i magen när jag fick veta, tänk att något som hände fö så längesedan skulle kunna skapa så mycket tårar. DEPP.COM

men jag ska återhämta mig, nu är jag så mycket på botten man kan vara faktiskt. skitsnack överallt, & den person jag kan prata mest med stöter jag bort, sanningen rörs upp till ytan igen & mer tårar än någonsin.
det kan faktiskt inte bli värre nu, & jag har de som kommer hjälpa mig :) , visat att de brytt sig!


kärlek är iaf att jag just nu ligger & väntar på att en mys ska ropa att frukosten är framme :) , tihi! <3


endast 2 prov i denna vecka! & det känns skönt, dock skolfoto denna vecka med :S , det känner jag mig inte snygg för :P .


frukost på sängen nu!

LIVET VÄNDER HÄR & NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0