onsdag

blev inget skrivandes innan jag somnade igår, tyvärr. & nu sitter jag & är stressad som jag vet inte vad, känns som om jag inte hinner med mitt liv längre. eller ja, om nu mitt liv bestod i läxor. jag håller på att drunkna i saker som ska bli gjorda..

måste jobba på med projektet också, sitter nu & försöker förstå vad vi egentligen ska göra. hur vi ska lyckas & hur vi ska få till allt. tror emma sitter på sitt rum & skriver svenska, känns inte värt att gå & störa henne då. försöker själv.


de som är bra är att min underbaring kommer idag, som jag saknat honom!!




& världen, få mig att klara detta!


Kommentarer
Postat av: Adam

Vi får klara oss igenom det tillsammans snja:p känner ungefär likadant... ;)

2008-10-03 @ 20:41:50
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: sis

avskyr denna replik men "vad var det jag sa?" :P trean är horribel och klarar man sig igenom året utan magsår är det ett under. men håll ut sis, jag tror på dig! puss puss puss

2008-10-07 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0