tisdag

haha, vad händer i mitt liv?

emma lyser upp, hon är på busigt humör hela tiden & hon gör mig glad.
jag behöver glädje :) , det gör alla !

åkte hem till julia en snabbissväng igår, hon är mystokig! sen åkte hon till träningen & jag frågade om de behövde extra personal, dock skulle de ringa om de behövde ;) . & julia är fruktansvärt bra! datanörd dock men söt & bra

hela klassen känns bara bättre & bättre hela tiden, det är sorligt, för det är inte långt tid kvar nu :/


& kärlek, kärlek. jag är rädd, förvirrad, men ändå så säker.

ska väl försöka mig på matten nu, USCH! & kemi provet fattar jag NADA om :S . lycka till säger jag bara åt mig själv :P

Positiva tankar ger positivt resultat

/ julia

pusspussspusspusspusspusspusspusspusspuss





Kommentarer
Postat av: Julia

Du är sötast :)

2008-10-15 @ 08:22:44
Postat av: Louise :)

Naaw, mysklassen :)<3

2008-10-16 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0