lördag

shit va sjuk man kan bli så snabbt ändå?! det var nog bara tur att jag åkte hem på tosdagen för sen låg jag så himlans sjuk på kvällen, uscha mig!!

sen på fredagen var det doktorn, hade sovit helt kasst för febern och sen gjorde de så jävla ont så jag bara låg & grät.. de va pinsamt må jag säga, men ont gjorde det :( . efter de skjutade mammsi hem mig igen till en liten jimmy som låg och sov, skönt skönt :)


sen idag så bar det av till vårdcentralen eftersom jag haft ont i halsen så länge tyckte mammsi det var bäst, så där satt jag & snorade. men oturen som jag har så var det bara virus, så det blir till att vänta på friskhet nu..

dansen börjar imorrn!! hoppas jag vaknar och är helt pigg & frisk, tror dock inte det men hoppas kan man :) , annars ska jag bara dit & kolla lite :) .

& jimmyboy har vart här hela helgen, tror de behövdes mer än allt annat. helt cp när man inte ses på så länge ibland. jag ska verkligen ge denna kärlek en chans, den känns värd att satsa på, något verkligt och underbart!


HAHA, fick ett sms att fröken T var jobbig i fredags, kändes skönt att man inte var där då. fast kändes lite illa att åka ifrån emma ändå, hon som vart min rumskompis i 2 veckor nu :).  kommer sakna henne nu när hon flyttar hem igen :( , kanske att jag lyckas hyra in henne någon natt ibland ;) .

& emma, de borde vara dags för att ta en bastukväll snart va?! de var HÄRLIGT!


& världen, ÖNSKA MIG LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Adam

Din klenis!!;P

2008-09-07 @ 16:06:29
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0