måndag, senare

ligger iaf i sängen nu, skulle sova tidigt men har så himlans ont  i halsen så jag kan inte somna... kollar in massa bloggar istället, finns så otroligt fina människor! ibland undrar man varför man ser ut som man gör, varför ser vissa helt perfekta ut & har de perfeta håret? finns det någon som är helt perfekt!? folk jag träffar som jag anser är perfekta får oftast kallas miss perfect, de som jag anser som perfekt tycker säker inte du.

men jag skulle inte säga nej till att se ut som de miss perfect jag vet. tänk dig att en dag få vara en miss perfect, eller varför bara en dag, kanske ett helt liv!  kanske är det därför det finns plastikoperationer & sånt. idag känner jag mig djup, kanske tänker jag för mycket?
jag förstår inte vissa personer som är så otroligt fina som klagar på sig själva! sluta med det, lyft fram det ni har fint istället för att bara se det fula. men de flesta känner sig nog fula ibland, det är helt okej men bara det inte går för långt.

gör det som du känner dig fin & glad av! var med de som förgyller ditt liv. tro på dig själv, skäm bort dig sjäv om det gör dig gladare!

<3


forever trust in who you are,
and nothing else matters












klockan är 23.41. jag kan inte sova, har så OTRLIGT ont i halsen, smög in till emma & tog en alvedon förut. hoppas det var okej? mår bättre nu, piggare & gladare. & jag är väldigt sugen på att sova men jag kan verkligen inte, försökt sen kvart över 9.

vill verkligen inte vara sjuk imorgon, jag som hoppas på hoppning, men kanske jag vaknar pigg & kry imorrn :D !! drömma kan man iaf göra.

talade med sis idag också, herregud vad man kan sakna den människan, hon är inspererande & full av kärlek! hon är en som gör en glad, oftast faktiskt nu för tiden.
bad henne köpa med ett par baggy mjukisbyxor hem från stockholm, hoppas hon hinner med det innan hon åker hem. för de verkar vara grymt snygga!

tänk de med hörlurarna jag vill ha, M U M S, mums!

& tack isabell för kvällspratet, det var myspys minsann!

ska ge sömnen en till chans att ta mig i sitt våld nu. god natt <3


    


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldans vad djup du är stumpan :) du är btw miss perfect <3

2008-09-28 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0