onsdag

hade en sak jag skulle skriva idag men så var det helt enkelt puts borta. men så är livet som dement. (eller heter det dement, minns inte ens det  )

hade krettsloppsprov idag iaf, kändes faktiskt bra, men bara för det så gick det vällan bajs också. men de får man veta senare, det var iaf ett godkänt, helt klart! puss på det! bara att peppa inför svenskaprovet imorrn då, suck. jag tror skolan är ute efter att göra oss utbrända redan i denna ålder. dåligt samvete finns inte i deras hjärnor heller, gays.

uppdatering om fröken T: tomttomttomt, hon är nämligen inte i skolan, man kanske inte ska vara glad för det men lite öronavslappning är det minsann! hon är nog egentligen en snäll människa bara att våran personkemi kanske inte fungerar, med snäll ord. jag har iaf gett henne en liten chans. jag känner mig faktikt lite elak ibland men jag gör inget direkt mot henne eller, men jag står inte på hennes sida heller. aldrig. de kommer aldrig hända heller tror jag, då ska nog stjärnorna falla ner, eller något.

jag måste ta tag i mitt liv nu, vet bara inte hur men jag måste göra något drastiskt...

ska gå & äta med jennifer nu, skriver senare efter idol :D .

KYSS

Kommentarer
Postat av: sis

cissi berlin gick vidare i idol! örebro ska vara stolta att hon vill representera oss, shes my goooood! ;)

2008-09-10 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0