onsdag


idag är det en skön skoldag, känns som om jag skriver det väldigt ofta nu. men har bara 3 lektioner & långt mellan de. så nu detta glapp har jag försökt skriva våran projektrapport, men orkade inte hela. så istället bytte jag till matte men körde fast. så blev jag sittande här.

tur att nästa lektion börjar strax annars hade jag väl växt fast vid datorn..

skriver senare, KYSS


SUCK! , vi slutar inte tidigt, & det blev 4 lektioner istället för 3. så vipps blev det senaste dagen i veckan istället.

har precis haft samhäll, jag tror jag dör verkligen! det märks att fröken T är tillbaka nu. prov imorn & det känns helt tomt, inte alls bra & jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. känns för mycket hela tiden.

när jag slutat för idag ska jag iaf åka ner till bervik & ta en latte & köpa mig en fet godispåse som jag ska ha vid pluggandet sen. det tycker jag att jag är värd! för godis är mums & ja behöver aktiveras lite, & det gör man bättre om man har lite energi i närheten.
det var tänkt att vi flicks skulle ner på bio idag, men jag ska inte med. orkar inte det om jag måste plugga massvis, inte seciellt pepp heller om jag ska vara ärlig.
ska köpa mig en tidning med tror jag så jag har ett mål att plugga emot, att få läsa sen när jag är klar ;) .

jag & emma sitter & pratar om om man är bortskämd eller inte. kom fram till att vi har det bra, klart slut.

jag är megalattesugen! det är gott & det känns bara att dricka :)

nu är diskussionen inne på killar, & jag inser att jag har den bästa. jag är lycklig, visst kan de komma problem, man löser de & älskar varandra ännu mer. & det är sorligt när folk gör slut, även om de kanske inte var bra sista tiden så är det sorgigt att se två personer gå åt varsitt håll..

min jimmy släpper jag iaf inte på ett tag, typ aldrig. han är värdefull, & jag hatar när VISSA personer fösöker få isär oss.

sanningen är den att jag ska gå på lektionen strax, skriver vällan senare igen sen när jag tröttnat på att plugga.

& emma är bra :)



klockan är 11 & jag är ensam, lyssnar på musik & fösöker koppla bort världen. har det förjävla skönt måste jag säga ! provet imorrn kommer säkert bajsa sig som alltid gör med samhäll, pluggat har jag gjort. men fortfarande inte orkat mig igenom hela kapitlet än, jag somnar alltid..  hoppas på att på något underligt sätt fatta alla hans frågon & bara äga ut alla ;) . HAHA. vissa i klassen kommer man ju aldrig äga, de bara är de som är bäst.
men jag är bäst på att vara jag iaf, det kan ingen ta ifrån mig, & vad spelar då ett sketet prov för någon roll? livet rullar vidare även om inte det går bra, dagens inställning, bara ta det lugnt för det kommer fixa sig.

imorn blir det yoga minsann, det ska bli skönt. behövs efter denna vecka, få bort allt ur huvudet. på mig fungerade det bra iaf, även om jag bara gått på det en gång.

jag är lycklig, jag har det jag vill ha, mer än det jag behöver, det går antagligen att göra mitt liv ännu bättre. men det känns ändå bra som det är nu, lycka är en stark känsla.

djupa onsdagskvällstankar, det behövs ibland som ett avbrott i tillvaron.

nu i eftermiddag gjorde jag som jag skrev, köpte mig en fet godispåse. dock ingen tidning, hittade ingen jag blev sugen på. jag & jennifer köpte oss även varsinn latte & sen var kvällen räddad. blev pluggande fram tills 8 då idol dök upp på tv, en glädjebas denna vecka, vi har allt våra stjärnor runt om i sverige ( syftade på de sköna, kassa nu) .


ingen religionsbok i närheten nu så det blir minsann inget citat ikväll heller. men tror ni klarar er ;) . jag kan repetera grundlagarna, som övning inför imorrn:

Tryckfrihetsförordningen
Yttrandefrihets grundlagen
Regeringsformen
successionsordningen (sushilagen)

njaa, ska försöka läsa lite nu, kan inte riktigt allt än, haha som om jag skulle kunna allt ;) .

& världen, JIMMY ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0