onsdag

sitter hemma hos choulia nu, hon åkte iväg till jobbbet nu ¨så jag sitter här i min ensamhet. men inte klagar jag, för det är så mys här minsann! vi har pluggat religion nu minsann & lite cpmatte. kommer aldrig gå vägen på de blivande matteprovet iaf!!

alltså måste bara säga att det är inte den dåliga anläggningen till dator de har här! för det första har de riktigt stor tv & den är liksom kopplad så man sitter i soffan & sitter vid datorn! full mys faktor på detta :)

nej nu ska jag ta & titta lite på djungeldjuret hugo! bloggar säkert när jag kommer hem igen :)


pussigull! & grattis louise till körkortet! ! !

Kommentarer
Postat av: Adam

era tokstollar!!

2008-09-24 @ 20:31:23
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Louise Jedehulth

Tack vännen :)

2008-09-25 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0