tisdag!

lose you hunger
you lose your weight
get confuse and you fade away


idag har det faktiskt varit en bra dag, förmiddagen bestod av ridning och löshoppning
eftermiddagen gick förvånansvärt snabbt, en timme matte & en timme kemi. lärt mig massvis med nytt. haha, min hjärna bara skriker efter mer information!  NOT!


& inget fröken T idag heller,  eller ja hon var ju här idag men det va tyst. kanske någon kommentar men inte märkvärt jobbig.
opepp & trött, dagens sak. fast jag har vart helt igång ändå, glad


längtar efter bra musik, känner att jag vill ha musikmusikmusik!!!

ska väl försöka läsa lite samhäll nu, TRÖTTSAMT!!!

uppdaterar säkert sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0