tisdag

legat sjuk idag, usch för att man inte mådde bra idag. men nu på kvällen har jag minsann piggnat till, & som jag känner mig nu blir det garanterat skola imorrn !

missade louises kaka idag också bara för att jag låg sjuk, illa illa. & ridningen! kunde fan valt en bättre dag att vara dålig på, tyvärr är ju inte jag gud & kan bestämma sådant..
choulia åkte också hem sjuk idag, stackaren om jag smittat henne:( , men om vi båda går imorn så ska vi leka hon & jag efter skolan :) .


jimmy ringde förut & ville prata, mysigt som alltid. han är min kärlek & underbaring!



kärlek i all ära <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart fin bild sis! :D



förlåt om jag inte kmr i helgen men jag måste fundera...jag kmr iaf garanterat nästa helg men hur det blir nu får jag se..saknar dig och er alla! puss puss

2008-09-24 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0