tisdag

jag vet att jag har vart usel på att blogga senaste tiden, förlåt! men jag ska verkligen försöka nu, bara haft fullt upp känns det som..

iaf, har jobbat hela helgen lång & träffat emelie igen äntligen!! hon är myspys, & på fredag åker hon utomlands. F U S K
jag vill också bort, bort bort bort!

har plugg tills imorn, svenska saker som ska vara gjorda, & hästkunskapsprov. ska försöka fixa det nu, men tur som tusan att jag har sovmorgon att plugga på imorrn.

så puss alla, försöker skriva innan jag somnar <3




& världen, jag är NYKÄR!

Kommentarer
Postat av: Julia

åhh, Anja. Så du känner som jag? :) Vi har fått en nytändning, inte sant? :) :P

2008-09-30 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0