tisdag eftermiddag/kväll

uppdatering:

jennifer har precis förhört mig inför kretsloppsprovet nu. tror det känns bra faktiskt :) ska höra med emma om de lärde sig något nytt i fredags också.

& fan va dåligt kemiprovet gick, kände att jag bara ville grina när jag var klar, jag som hoppades på bättre betyg iår ju.. men man kan ju inte vara bäst på allt så att säga ;) .

sen har det faktiskt inte hänt mycket mer alls idag, ringde till Traffic för att boka körtid tid men tidiaste tiden var den 10/10 . ska iaf ner på tordag & höra med de igen.

sen på fredag bär det av till strömsholm & hästapruttarna där, vi i klassen ska nämligen få rida på galopphästar, SPÄNNANDE!

sen hoppas jag tror jag att jag & emelie ska med på "personalfest" för att Tobbe ska sluta, riktigt synd för som han peppade allt & alla inför sommarens EM-matcher! tobbe, glädjen själv! :)

ska försöka göra lite religion inför imorn nu, & sanningen är den att vi har hur mycket som helt stt göra i skolan nu, plugg varje dag för fan!


sen måste jag få skriva att min Jimmy är helt underbar, 8 månader idag! <3









        
                    



tänk att bilder kan man få mig på bra humör. 



                         

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till 8 månader :)

2008-09-09 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0