tisdag förmiddag



UTTRÅKAD! jag följde inte med till ridningen idag, dum som är. men tänkte att det är bättre att bli frisk helt innan jag är ute hela förmiddagen. hoppas att jag inte missar för mycket?!


så nu sitter jag här i mitt rum istället & försöker få lite svenska gjort, men som valigt när jag försöker plugga så flyger tankarna iväg. & nu vet jag iaf vad jag vill ha!







är de inte SNYGGA?! mums på de säger jag bara, :)
förresten så var jag ju på dansen i söndags, satt bara & tittade på dock eftersom jag är sjuk. men de var ändå nyttigt att titta på, jag blev verkligen helt sugen på att vara med!
suveränt!

nej nu ska jag försöka plugga lite inför kemiprovet i eftermiddag.. suck


uppdaterar antagligen senare,

so long, LOSERS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0