' I'm BAD

jag ska försöka blogga oftare, lovar. har bara haft myckt & fullt upp helt enkelt.

idag var det ridning, hade Ronja. det gick helt klart bättre än förväntat, men ändå inte bra.
känner att ja lagt ner ridningen lite, varför kämpa när ingen annan gör det?
jag försöker iaf, men ibland känns det värdelöst.


idag har jag en huvudvärk som inte kommer rån denna värld. hoppas att träningen på F&S kan bota den, och inte göra så ja åker på en förkylning igen. jag har inte tid för det just nu.

vill kolla utomlandsresor nu med, sugen sugen! blir iofs en sista minuten då men det går ju de med. bara jag inte har dansuppvisning den helgen så :)


nej, vila vila sen byta om. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0