'påsklov!

halelulia nu är det lov, efterlängtat till tusen trots att jag legat sjuk denna vecka.

imorrn blir det av att åka till morfar, hela vägen ner till det lilla "landet" skåne. morfar gubben blir nämligen hela 80 år gammal! & kalas ska det bli med hela tjocka släkten.
CONGRATULATIONS GRANDPA!

nej kyss i arslet på att Jimmy inte har sin mobil på när han bett mig att ringa.
skärpning unge man

jag känner att snart tvättas dagens ansikte av & det blir en mysig hemmakväll med katten.
jag längtar något så fruktansvärt efter sommaren nu, jag vill sola sola sola!
& i år ska jag bli brunare än min fräkniga lilla man. 
blir dock inte så svårt då han hela tiden bara får fina söta fräknar.
önskar jag vore en fräknefröken 

juste, ska ta kort på min nya bikini & lägga upp en bild sen. varning för hud!


nej nu vill jag ha mat!
KYSS på påsknäbben din







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0