' bon soir

Go kväll, go kväll!

kom precis in efter en ganska svettig promenad :)
och när jag gick där och drömde som bäst så ser jag barn som springer mot mig, tänker sedan inte mer på det. med musik i öronen hörde jag inte vad de skrek heller (som jag förstått franska), men sen såg jag!
det är ju mina barn!
B hoppade upp i famnen på mig och de andra barnen skrek hej, förstår ni hur omtyckt jag kände mig då?
förstår att barnen nog tycker jag är ett pain in the ass ibland men då det inte är min barnvecka så verkar de som de gillar mig! och de verkade längta tills att få komma hit imorrn!

ååh nu förstår jag varför jag åkte som au pair :)


tihi, nu blir det duschen :)




och juste, glömde såklart kameran när jag gick ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0