' "jag sitter på toa och pappret är slut"

en låt pappan samt barnen ofta sjunger på då de ska besöka toaletten! haha

just nu sitter jag i mitt rum i väntan på att Madam ska städa klart i köket samt vardagsrummet så jag kan förflytta mig, idag sa jag försöka stressa henne lite så jobbet blir gjort, hon är annars ganske seg och slarvig av sig. hmm...

barnvecka denna vecka nu alltså, sista veckan jag har barnen innan jul. ska bli skönt att komma hem igen!

och mamma, pappa och linn. nu kräver jag att ni skickar ett mail till mig på tänkbara julklappar! och realistiska saker ;) hade gärna köpt en resa till nya zeeland till dig mamma och en hotroad till dig pappa, men har inte riktigt pengarna till det! så en önskelista med saker som JAG kan köpa skulle sitta fint! :)

jag ska också sätta mig och skriva en lista snart! :)

vi har ingen adventsljusstake i detta hus, buhuuuuuu! :'(
måste bli ändring på!


idag någonstans mellan 15 och 18 ska en rörmokare? komma och kolla på diskmakinen här, det har börjat låta lite kontigt ibland. och det var väl i rättans tid då garantin går ut vid nyår! men jag hoppas de kan fixa det på en gång för att handdiska allt det blir efter 4 barn lockar inte mig allt för mycket!

ska försöka hinna med en lååång promenad idag med, skulle vara så skönt!


bilder från spring-dagen i skolan:
spring adrian
längst ut till vänster, i blått, springer A

springdag elliot
i mitten i blå fotbollströja springer E

springdag bettina

B, den blonda tjejen i rosa

springdag Leopold

L, blonda lillkillen i röd tröja

de var så duktiga så mina små värdbarn! :)

Kommentarer
Postat av: sis

ojoj, jag tar min ofantliga långa lista via mail, om det är ok? ;)

2009-12-07 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0