' Jeudi

gårdagen gick chockerande bra! barnen kom strax efter 7 och jag fick direkt reda på nyheten om att L inte ville gå till CLM (dagis). det var tungt för han kräver 100 % av ens uppmärksamhet nästan hela tiden, men det gick bra!
A gick till en kompis redan vid 11 och E åkte till tennisen kl 11, och stannade hemma hos kompisen efter.
så det var jag B och L som var hemma, och de lekte med varann mycket :O de blev osams bara en gång och det var knappt några sura miner alls under dagen!
TUMMEN UPP för igår alltså!


idag står självspa på schemat, ska vila ut, promenera, ta tt bad m.m. låter som en bra dag va?
behöver kanske den inför kommande helg..
och jag har barnen 9 dagar till nu, sen åker jag hem :) sista veckan är jag barnfri!


jaja, skriver nog mer under dagen, och jag ska banne mig komma ihåg kameran när jag går sen :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0