' städdag

idag ska jag städa och göra fint inne i mitt rum :) blev inge Paris idag tyvärr , det är flyttat tills på torsdag! så då blir det lite julshopping!
så städa står på schemat och ta mig en sväng till carrefour och se om jag hittar kokosfett. det verkar inte finnas här? jaja och en liten matlagningsvåg också! för pappan fixade jäst till mig igår, fick i en liten papperspåse av bagaren så vi har ingen aning om hur mycket det är :S haha men det får jag lösa!


yes yes, försöker få igång på radion så jag kan lyssna på vinyl 107 (stockholm) där de spelar endast julmusik! :D



juste, det är kallt här idag, -8 ! tänk om det bara kunde komma lite snö nu :D


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

jag bodde där i 2 vintrar vi hade snö sammanlagt 5 dagar på dessa år, så hoppas inte på för mycket...

Men jag vet att om det är -8 så är det kallt vi hade som mest -12 och det kändes som -30!

Kram på dig!

2009-12-15 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0