' yes baby

kusin: japp bilden på den nedre hotroaden står jag som ägare på ;) haha

hmm, jaa vart på ikea som sagt och sen handlat mat, köpte även en ny hudkräm, typ, som jag smörjde in mig med, och vipps var jag röd som en tomat och svullen i ansiktet :P inte allt man klarar av, men jag hoppas rodnaden lägger sig snart för om några timmar ska vi in till paris för att dricka lite vin och prata :) franskt ;)

hoppas jag blir på bättre humör då, jag ser det som sista prövningen nu faktiskt..

hmm, jag önskar jag hade tagit med mig fler skor!! :( har bara vinterstövlarna. suck, så efter jul blir det till att ta med skor!!!
strax kommer pappan hem med ett lass barn!
juste, var som sagt på skolan med tårta idag för att de hade insamling och sprang, tog bilder men det läggs in en annan dag för nu kommer barnen!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0