'måndag, solsken!

för idag är det solsken ute ! JAAAAA ! önskar bara att jag vore helt frisk snart, men icke. det verkar vilja hålla sig i ett tag till, men snart släpper nog allt & jag blir frisk som en nötkärna.


men, jag är trött på alla dessa kommentarer om mig, sluta kalla mig fet, sluta peta mig i magen. snälla sluta bara, det är väl ändå mitt problem? det bli jobbigt i längden med dessa kommentarer nästan varje vardag, det räcker ärligt talat nu, det är inte kul längre. okej?

så nu fick jag det ur världen, hoppas på en förändring, haha känner mig som ett mobbatfettberg, kanske är de så de ser mig men de skiter jag i. för då behövder de minsann inte umgås med mig mer.slut


julia, här är ditt blogginlägg. djupt, eller inte.

helgen; jag har legat dålig.. inte alls vidare kul, klarade dock av att springa lite på stan & sova hos emelie. sen kom jag hem & var helt slut. fick fnatt & började möblera om mitt rum, så nu (mot alla odds) ser liiite större ut!
mihi, välkomna hem till mig :)

press på sig fråm skolan med, massvis med saker att göra, bara ta tag i mitt liv nu & försöka få det gjort!
men imorrn ska jag iaf hem till kära julia & mysa & försöka få lite plugg gjort, skönt att komma härifrån ett tag, försöka koncentrera sig någon annanstans!


HEJ HOPP GUMMISNOPP, för nu ska jag läsa bibeln.


Kommentarer
Postat av: linn

hoppas inte dom har varit seriösa med det dom sagt om fet i alla fall :S ! oavsett vad så tar man åt sig tillslut ändå som sagt.. dålig stil! du är verkligen inte fet anja! :) bamsekram <3

2009-02-09 @ 18:05:52
Postat av: svullot

vadå tjock? undra vad dem då skulle kalla mig? jag som är svullomonica liksom, haha! :) saknar dig min pärla <3

2009-02-10 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0