'onsdag

jag är sjuk, därför jag inte boggat. sorry, men har verkligen mått kasst. eller ja, det gör jag än..

har vart hemma hos drömprinsen & försökt bivit frisk, frukost på sängen & sömn har kanske gjort mig lite bättre ändå. om jag inbillar mig det kanske det är så, men herregud vad bra det var att vara hemma hos jimmy, ingen tvekan att jag ska dit nästa gång jag är såhär dålig igen. han har väckt mig bara för att gosa eller ge mig mat eller säga söta saker. annars har jag fått sova så sött. GÖÖTT!


nu kom linnea in :) mihii, ska duscha snart !



KYSS, älskar jimmy<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-05 @ 15:55:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0