'torsdag

gick i skolan idag minsann, BRA ANJA! men mådde inte vidare bra så åkte hem vid halv 1. men gick de viktiga lektionerna så jag inte hamnar för mycket efter.
jag & emma gjorde sällskap ner till stan & kollade lite i affäret & satte oss tillslut på det mysiga kaféet T :) det stället gillar jag mycket mycket!

sitter & letar en uppsats nu som emelie ville kolla lite på, ska skriva ut den i rosa också. tihi! min värld i rosa ;)
för imorrn ska jag & emelie leka på stan minsann, sen bli det filmmys hemma hos henne framför mamma mia, känns som om jag är den siste människan i sverige på att se den filmen?!

& grattis bebisjimmy till den STORA fisken idag, stolt över dig!



LOVELOVELOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0