'träningstisdag

idag är det träning! WIIIEHO! som jag saknat det, men kommer inte fatta något och vara helt seg antagligen. men vad gör det, man lever bara en gång & idag lever jag för träningen.

hade ridning idag, hade tobbe minsann, & det var mysigt till tusen! synd bara att vi är så många i gruppen, men men...

kemiprovet gick: DÅLIGT! eller ja, jag fick G. men jag är inte nöjd med det, jag vill ju ha VG i kemi :(  jag hoppas att genom någon konstigt under att hon kanske blandar ihop mitt prov med någon annans & ger mig MVG, inga fel!


nej nej, leta träningskläder byta om, sätta upp håret, packa väskan & kissa. fullt upp nu verkar det som. HAHA

hoppas ni får en bra kväll, love love <3

Kommentarer
Postat av: Adam

bara det inte blir mitt prov honblandar ihop det med!! :S ;D hehe

2009-02-17 @ 22:45:03
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0