'fortfarande träningstorsdag

jag & emma har jobbat samhäll för fullt nu ett tag, jag förstår inget & emma måste hela tiden förklara för mig hur allt hänger ihop. ändå fastnar inget i mitt huvud & emma verkar bara bli mer & mer frustrerad. vilket är förståligt, men det vägrar ju fastna hos mig! samhäll har aldrig riktigt vart min grej. tyvärr... tur att vi bara läser samhäll A .
juste glömde berätta att det vi ska göra ska vara om Rysslands statsskick & på minst 4 sidor. GOOD LUCK


ååh jag vill ta studenten NU :D . men räligt nu, ska jag skippa vit klänning på studenten? hittat en jättefin rosa som jag är sugen på, eller så köper jag den till att ha på mig när Emelie tar studenten, som jag absolut måste kolla på! 



 kollar tågbiljetter till sthlm nu med, jag vill träffa syrran innan hon åker! hon kommer vara borta på tok för länge & jag saknar henne redan, afrika av alla ställen :(

aja, de bästa är bil. måste prata med mamma, det var ju dyrare med tåg än bil, hur ska man då kunna motivera folk att åka miljövänligare?!

nej minnen minnen, satt just & kollade på gamla bilder. gud vad man både saknar & föraktar det tiden. eller aa, det blir nog bra. jag blickar framåt & hoppas på en ljus & bra framtid med mycket kärlek & vänskap.

djup jag känner mig! det är trots allt träningstordag :D


haha, hann förresten inte med allt jag ville förut, suck. men jag hann att hänga upp min tvätt iaf , bra anja

nej bädda sängen blir det nu, KYSS HEJ !





min träningskompis !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Är det hans pubeshår man ser sticka upp ovanför byxlinningen? :) :P

2009-01-22 @ 16:18:10
URL: http://feliciaasptauni.webb.se
Postat av: Caroline

Well. Jag tycker du ska slå till på den rosa. Man behöver inte ha vitt bara för att det är studenten. Det hade inte jag. Jag hade svart jag ^^

2009-01-22 @ 19:47:50
URL: http://cenakel.blogspot.com
Postat av: svar till felicia

hahhah, jaaa tror fan de haha, yuuu

2009-01-23 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0