'fredagskväll

sitter klistrad vid let´s dance nu, det är faktiskt riktigt bra :D väntar med spänning inför blondinbellas tur! & programmet i sig är ju  mysigt bra

hade jeans idag, & lita smålockat hår. fick fina & snälla kommentarer för det iaf :) , & julia kom idag!! åååh jag är så otrolig avundsjuk på hennes indienresa! hon verkar ha haft det helt underbart !

fick en staty av julia med, av Ganesha ! mycket fin & passar perfekt in, jag vill verkligen ha en staty av varje gudabild som finns, MUMS!

det är den gud som tillbeds först & som anses ge Lycka & Framgång, precis det jag behöver. läste nyss att han är de studerandes skyddsgud, så antagligen försöker julia hjälpa mig i skolan ;) . men måste ja offra till den lilla gudaavbildningen då? kanske en iten godisbit duger? 



blir ingen träning på söndag heller, jag glömde min plånbok. jag har alltid oflyt, :(

aja, orkar ine skriva mer nu. längar tills imorrn faktiskt, inte till pluggandet utan för att träffa Emelie :)


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0