'läggdags

gud va skönt det var att träna! jag gillar verkligen det med, & idrotten blir bara bättre & bättre. så den är med omtyckt !
fast det är förståss friskis&svettis som gäller nu (sorry choulia)

jag & jennifer får verkligen kvalitet tid, vi kommer iväg från skolan ett tag & får annat att tänka på, det behövs! att det finns en bastu där som ger inpackningsmöjligheter gör det hela ännu bättre, eftersom vi har 45 min väntan på bussen varje gång så hinner vi verkligen få tid att duscha och basta. annars blir det mest snabbstressduschar, där man bara tänker på massa skit. men där är man bara glad & sprallig efter passet & det gör att man slappnar av på ett annat sätt. mycket bra!

måste dock säga att detta torsdagspass var lite sämre än de förra, det var inte samma ledare denna gången så det var lite slappare. jag är ju där för att bli trött & jobba, men idag var jag inte helt slut efter passet. synd, men nästa vecka är det hårt igen !

& danspasset på tisdagar är inte att leka med! PUST!

fick brev idag från dansstudion att dansen börjar 1 feb, & gud vad jag längtar, ska bli så roligt!  kommer bli jobbigt i höst när det är i karlstad & jag kanske inte kan ta mig hit varje söndag... speciellt inte om jag far utomlands som mina planer lutar åt nu :)

helgen kommer bli en plugghelg, suck jag gillar verkligen inte det. men som tur är ska jag träffa emelie & mysplugga ihop med henne! ska se om det blir te och bara skön pluggdag, tror nog att jag kan få lite gjort om jag iaf kan plugga ihop med någon. & hon är bra & får mig glad !

imorrn dyker äntligen choulia upp i skolan igen, & hon påstår sig att inte vara det minsta brun, men det kan hon nog slänga sig i väggen på att hon är! brunare än de flesta andra som har levt i detta vinter-slask-regn-Sverige. ska bli så skönt att träffa henne igen!
julia är en tjej jag tyvärr inte känt länge, men denna höst hittade vi verkligen varann, & hon är en mycket bra vän, det är bara ett himla oflyt att vi snart tar studenten, men vi måste alla försöka ses ändå ibland?!
& denna vår måste vi umgår & göra saker ihop så vi har minnen ifrån varann!! tårarna kommer verkligen inte kunna stoppas den sista tiden mer er alla.

:D
julia :)


kommer inte kunna träffa jimmy i helgen, han ska jobba & jag måste hem & plugga. saknar redan ihjäl mig efter honom, kommer inte ses förrens nästa helg. snyft, :'(
men det finns de par som ses ännu mera sällan så jag får inte klaga, så länge vi håller ihop kommer jag vara nöjd! & då kommer jag antagligen vara nöjd ett tag!

nej sängen var det, innan halv 11. & det är två minuter kvar. ouups

jag hade nämligen planerat att vakna pigg imorrn, pigg & glad. jag få hoppas på det bästa het enkelt, kanske ska ta mig en morgonpromenad så jag vaknar till på min sovmorgon? jag verkar ju bli mycket gladare & piggare efter jag gjort någon sånt, det gäller bara att få tummen ur röven & komma ut.

ÅH, en sak till. ska städa henna hos tanten imorrn, NOooOO!O!O!O :'( opepp, men pengar är ändå pengar, & pengar är kläder

anja<3kläder

haha, god natt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

F&S is the shit :DD älskar det stället, alla är så trevliga :) . men som sagt, ett litet minus till igår när det inte var lika jobbigt som sist :( fatta vad jag kommer sakna dig efter studenten :(( <3

2009-01-16 @ 09:36:01
Postat av: Julia

Du är så SÖT :D :D <3 <3

2009-01-16 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0