'måndag

har inte kunnat skriva någon i helgen, inte haft datorn med mig hem & den hemma är så OTROLIGT seg så det  finns inte!

iaf, i fredag när jag satt på bussen hem med min älskade jimmy bredvid mig, så ringer stadium... frågar om jag kunde hoppa in & jobba lite, samma kväll. & eftersom jag ändå skulle in & handla present till pappa där så passade jag på att jobba, blev dock bara i 1,5 timme, ovärt?!
fick hem lönebeskedet & till min förfäran har de inte höjt min lön!!!? tjänar fortfarande som när jag var 17, nej nu måste jag se till att prata med Bossen.


var på gudstjänst i söndags också, & det var en upplevelse isig. orkar inte skriva om det ens, bara att jag har ett sår i munnen för jag var tvngen att bita mig så hårt i kinden för att inte skratta ihjäl mig!

& i eftermiddag/kväll blir det projektarbetsprövning, äntligen! får se hur det går, hoppas det fixar sig till det bästa iaf.

nej LÅNGLÅNGLÅNG dusch nu, ska försöka skriva senare.

PUSS ! ! !



du är min älskade prins. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0