'måndag, segmåndag

ska lägga upp lite bilder nu en sväng tänkte jag minsann.
 


jag gjorde en kärlekstavla som nu hänger på min vägg hemma, kanske inte bästa bilderna. men det är kärlek i de :D

& denna hänger hemma på min vägg, kärleken är på riktigt :D




blommorna jag gav till prinsen på 1-årsdagen



& jag blev förståss bjuden på mat !




kanske dags att ta tag i mitt liv nu igen, måste iväg & skriva ut massvis  med info om min argumenterade uppsats. jag försöker se det hela positivt, väldigt svårt dock när det är så himla mycket man ska göra i skolan nu!

ska till friskis&svettis imorrn igen. JAG LÄNGTAR! & eftersom bussarna går lite knasigt där så ska jag & pinglan sitta i bastun med hårinpackning och sånt mys, det kommer bli toppen ! då är det bara att bussarna går som de går


ska hem en sväng på onsdag & hämta lite skolmaterial & kolla in mina nya hörlurar :D hoppas de duger så jag slipper skicka tillbaka de, då blir jag ledsen i ögat!


& färgar eventuellt håret ikväll med, om jennifer vill & orkar :D


JAG ÄLSKAR JIMMY!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, om jag inte tar färgen själv ;)

2009-01-12 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0