'söndag

en annan del av anja, baksidan, kanske den bättre sidan?

helgen har varit bra, har umgåtts med Emelie som planerna var på, det var mysigt. kanske inte fick så himla mycket gjort men en del prat, jag hoppas det känns lite bättre nu?
träffade kära monica en sväng idag med, MYS vi gjorde dock inte så mycket & vi träffades inte länge. men helt klart värt det! fick en gosig kram av hennes mamma när jag kom med, hon verkade bli helt lycklig när jag kom, först chockad sen sprack hela ansiktet upp i ett stort leende! :D


träning i veckan med, jag är pepp pepp pepp! det är KUL!  & jennifer & jag har det verkligen bra när vi är där, men bastu prat & svett. som livet ska vara helt enkelt. känner att jag kommer bli som Choulia snart med träningen, inte lika tränad men gillar träning lika mkt. :)

skola imorrn, ska faktiskt bli kul :O , okej inte kul kanske men inte jobbigt heller, har 1 & en halv lektion & sen slutar jag :) !



PUSS ! !  ! ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

F&S är bäst :D

2009-01-18 @ 22:23:35
Postat av: Adam

bara 1½ lektion:O fuskigt.....

2009-01-18 @ 22:24:50
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0