'tisdag, träningstisdag

det blev inget senare inlägg, kom hem först halv 10 & då satt jag inne hos jennifer tills de var sovdags. sömnen inatt har däremot varit den sämsta, vaknat flera gånger av att jag har så ont i huvudet... lagom kul & pepp jag var på att gå upp sen när klockan ringde, men med bultande huvud & halsont så tingade jag mig upp & fullföljde en hel skoldag.

som tur är så är halsontet borta nu & jag hoppas huvudvärken ger sig i&med träningen ikväll! F&S här kommer vi !!


gårdagen var helt lyckad, vi fick vår undersökning gjort & jag tror de flesta uppskattade den?

idag stod ridning på schemat, det gick väl bra till en början. men sen gjorde det så ont i skallen så jag mest åkte häst sista tiden. helt okje det med men kändes lite värdelöst att gått dit, men men. efter ridpasset blev det till att tömköra 2 åringarna, det gick bättre än jag förväntade mig & det var faktiskt, FAKTISKT lite roligt :)

nu ska jag peppa inför träningen ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Julia

Klart måndagskvällen var uppskattat! Mycket tillåmed :)

2009-01-27 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0