'tisdag

TRÄNING IDAG! moho jag är pepp, känner mig egentligen ganska sliten i kroppen men det piggas nog upp mer ett härligt träningspass, plus att de passet är så härligt jobbigt!

& ridningen idag var roligt, det blev ponnyhoppning för min del, & lilla Chayenne (hästen) var myspys att rida. ja, iaf när vi hoppade, annars är hon mest jobbig & stark. men inte idag inte, & till&med när vi var utomhus & tömkörde ( jag var dock pisk & gjorde inte mycket alls)  var jag pepp!

men inte lika pepp som nu, & snart kommer jennifer & då kommer jag bli ännu gladare! :D


till&med  kemi & matten gik lätt idag, jag förstår iofs inget men jag är ändå engagerad !


skriver mer sen, PUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Danstisdag eller ska man säga svetttisdag ;) :D

2009-01-20 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0