'träningstordag

har religion nu, egetarbete minsann. så i helgen blir det att gå på gudstjänst, haha får se om jimmy vill bli med eller inte. vore ju snällt om han kunde det.. 

nej ska städa rummet nu, så man kan leva här inne! det är bara det att jag får inte plats med mina kläder någonstans! de har en egen plats på golvet nedanför min säng nu, inte det bästa :/ . så städa får det bli minsann! och bädda om nytt i sängen så jag bara kan krypa ner i en nybäddad säng efter träningen :D 


nej, nu måste jag ta tag i detta. en halvtimme på mig, kommer inte hinna :P 



PUSS !  

Kommentarer
Postat av: Adam

Du är tokig:P

2009-01-22 @ 13:03:08
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0