'tisdag, träningstisdag

I'm not pop, I'm hiphop
bästa danslåten idag iaf :D


fyfan va härlig träningen var idag! olala, nu börjar livet se ljusare ut för mig. gud längtar redan efter nästa pass, det är jobbigt men lagom så man fortfarande känner sug efter det.
många gånger gör ja tyvärr så att man går fullt ut & sen orkar man inge mer, det blir tråkigt i längden & inget känns kul. men här finns massvis med olika pass att gå på. me like :D

tipstipstips!


annars har dagen varit helt okej, jag var faktiskt på alerten på både matten & kemin, timmarna faktiskt bara flög iväg! & det är inte ofta det häder må jag säga, men händer det så ska man vara lycklig!


har dretmycket att göra i skolan nu, suck! men jag ska försöka att göra så mycket jag bara kan ändå, ska försöka klara av den sista terminen nu med iaf hyfsade betyg, det behövs verkligen!!!
inte för att jag har en aning om vad jag vill hitta på sen men jag måste iaf gå ut med hyfsat bra betyg, eller nej. betyg som jag kan vara stolt över & som jag känner att jag jobbat för & inte kunnat få bättre än det jag fick. mitt mål, mina drömmar.


åååh, jag börjar inte förrens 11 imorrn, så otroligt skönt!!! har då bara 1,5 timme idrott & sen 1 timme ekologi. & sen ska jag åka hem hem hem, mysa lite med pappa & katten & sen tillbaka hit till skolan igen. men ska bli gött att komma hem en liten snabbis iaf, ladda upp batterierna!

shit, längesen jag skrev såhär mycket faktiskt, känns skönt! jag är glad & pepp på det mesta nu !


ska snart natta kudden minsann,  god natt PUSS!


jag tänker på spindlar i en räksallad

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det känns som man svävar på moln när man varit där och tränat, underbart ju :D

2009-01-13 @ 23:32:40
Postat av: Adam

träna... usch..... ;P Jag tror att det gick så lätt på matten nu när fröken t(A.K.A GQ) är tillbaka:P

2009-01-14 @ 10:49:09
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0