'usa = hjärtesorg

jag vet att jag sårar jimmy när jag åker till landet långt borta, jag vet det och folk behöver inte påminna mig om det hela tiden.
men jag tänker åka, kusinvitamin verkar vara den enda som tror och hoppas på mig och det är jag glad för. hon tycker det ska bli bra för mig, samma sak som hon sa inför lillerud, och det blev ju en toppentid. så varför skulle inte detta bli det?!

jag älskar jimmy mer än vad jag trodde man kunde ha känslor till, och jag tror verkligen vi kommer att hålla, så alla som har någon kommentar emot detta kan väl snälla bara va tysta?
jag vet vad jag vill göra och så ska det bli, usa blir.

jag har alltid varit bestämd utav mig när det handlar om saker som är viktigt i mitt liv, kanske är detta helt fel för mig. jag kommer aldrig erkänna det för mig själ då, jag ska klara ett år. jag ska visa att jag är stark nog att fixa ett år i ett främmande land med en främmande kultur.




igår blev det bio+mat med kärleken, ice age 3 minsann, och den ar mys :) dock låg febern och lurade och jag mådde inte helt toppen men vad gör man inte för sin kärlek?
fick en underbar klocka av honom också, DKNY som matchar mitt halsband jag fick a honom och något jag antagligen kommer att få i framtiden med ;)

gud, ju längre tid vi är ihop desto mer kär blir jag.



TACK alla som kom på inflyttningsfesten, hoppas ni hade en trevlig kväll för det hade iaf jag! synd att emma åkte hem bara, och att linnea inte kunde komma :( . men den damen ska jag träffa nästa helg då det bir harry potter med henne och flera av tjejerna ! :)


ska se om jag ska ringa doktorn sen också, har förbannat ont i örat !
annan hårfärg blir snart och jobb imorrn + jobb"fest".
CHAO

Kommentarer
Postat av: Louise R

Jag tror på och hoppas på dej gumman! <3

Jämt och Alltid :) <3

Pusspuss

2009-07-10 @ 19:29:00
Postat av: Jedehulth

Men darling det är klart att du ska åka till USA, om det är riktig kärlek mellan dig och Jimmy (som jag tror att det är) så kommer ni klara av att vara ifrån varandra ett år! Det kommer bli toppen :D



Wiiie, mys med bio och tack själv för inflyttningsfesten :D det var mys!

2009-07-11 @ 12:26:42
Postat av: Linn

såklart det kommer bli underbart för dig i USA!!! snacka om minne för livet! inte en människa i världen ska stå i vägen för ens drömmar! är ni gjorda för varandra kommer det såklart att hålla! herregud, skit i vad andra säger, för fan man är ju bara ung en gång!!! take care anja <3 och jag vill ha massa blogginlägg från USA!! :)

2009-07-12 @ 13:33:31
URL: http://linnwestin.blogg.se/
Postat av: Julia

Du gör rätt!! Om kärleken är rätt för er två (som jag tror att den är) så klarar ni det :D :D

2009-07-12 @ 22:52:06
URL: http://jgrankvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag saknar dig babe!

2009-07-14 @ 18:12:02
URL: http://sundanceneah.blogg.se/
Postat av: monica

jag tror också på dig och på er.

ni kommer klara det galant det vet jag!

2009-07-15 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0