'torsdag

hejsan
jag har inte bloggat på år & dar & undrar om någon ens läser denna längre? iaf, ska försöka skärpa mig.

idag är första dagen jag är på benen igen efter den himlans magsjukan jag råkade på. USCH! jag tror ärligt talat inte att det finns en värre sjuka, iaf i sådana sjukor vi flesta råkar på.  de ofarliga, de odödliga

jimmy fyller år på måndag & jag har legat sjuk & inte kunnat fixa någon present, han ska firas på lördag. OUUPS ! men jag får väl skjuta på det antar jag, om jag inte kommer på något bättre.


älskade älskade sis kommer hem idag! ska bli så skönt att träffa min lilla afrikan, tvivlar dock på att jag kommer hinna träffa henne idag men om inte det så träffas vi på lördag, som jag saknar den varelsen!!

nej, nu ska jag gå & fortsätta vara sjuk.

ska lägga upp en bild på luggen sen med
 jag är seg på allt.

kram

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag läser ;P Men vad har hänt med alla fjortisbilder högst upp?? :P Du kommer till skolan på måndag eller?

2009-03-05 @ 19:01:24
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: monica

kraken! ta hand om dig :) din andra afrikan saknar dig <3

2009-03-06 @ 10:32:00
Postat av: Jennifer

Jag är ett troget fan <3

2009-03-08 @ 16:51:23
Postat av: Linn

jag läser Anja! :D:D

2009-03-08 @ 17:53:17
URL: http://linnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0