' blue lika a såpbubbla

efter skolan idag ska jag åka med Isabell och Louise och sola, jag hoppas vi alla blir bruna oh fina! för jag vill verkligen ha en fin färg till studenten, det skulle kännas mycket mycket bra!

jag har nog inte riktigt fattat än hur lite vi har kvar i skolan?! eller ja, det är mycket att göra, men ingen tid kvar iaf! herregud, om en månad tjejer har vi nog alla panik.
köpte vattenfast mascara igår iaf, hoppas att den är så bra som det stod i ett test. annars kommer jag vara randig i ansiktet på studenten minsann!
zebra-anja

nej nu ska jag knata iväg till stallet.


saknar min bo-snäll !


Kommentarer
Postat av: sis

blev det isadoras nya eller?

2009-05-05 @ 14:05:20
Postat av: sv: sis

aa det blev det minsann, har inte prövat den än men gör nog det imorrn :)

2009-05-05 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0