' mitt första G

i matte D blev det också, visst många säger att man ska vara nöjd för det är en svår kurs. men hallå, jag valde nv och då borde jag gjort bättre.
jag går inte med inställningen att det är för svårt för mig utan jag har försökt.
kan få VG om jag gör ett VG/MVG prov innan nästa fredag, men är det värt det eller kommer det bara gå ännu värre på det?
nej det känns inge bra alls, ska nog ringa min lilla mamsi och se vad hon säger.

var ute på förmiddagn i skolan med, vet inte om jag skrev det förut eller inte. men ute var vi och det var mys! dock lite kallt efter skogsjag och skogsemma plöjt igenom den blöta skogen. smällar man får ta.


nej nu ska jag deppa,
nerå jag ska plugga. kan inte sänka mig i andra ämnen bara för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0