' bon soir

träffat amanda en liten sväng nu, var ute och gick och sen följde hon med in på en kopp te :) kul att träffa lite folk. och hon bor här i Aigremont, alltså i samma by som mig!

ska kanske med henne hem till Lovisa på torsdag och vara där lite, får se hur det blir. just nu ligger min fokus på morgondagen då barnen kommer hit vid 7 för att utfodras. efter det ska L till fritids för att spendera dagen där och eventuellt ska även B dit. vi får hoppas på det för då har jag bara storkillarna hemma! E har tennis och A har fotboll, sen där emellan allt så kommer de säkert leka med sina kompisar. så dagen kommer förhoppningsvis rulla på bra.
första onsdagen hemma själv med barnen, så vore skönt med en mjukstart på bara 2 barn!

om ni inte visste så har barnen ledig dag på onsdagar här, en hemma studedag? eller kanske för att de ska få ett break från deras långa skoldagar 8.30-17.30!!!

Blir ravoili (stavning?) till lunch och sen kanske en sväng till parken och något barn vill :)
pappan är hemma igen runt halv 7 så jag behöver inte natta dem iaf.


hoppas ni andra haft en lugn, skön tisdag!

nu blir det borsta tänderna och sen sköna, efterlängtade sängen!
natti natti

Kommentarer
Postat av: C

ÅH tjejen! Jag älskar att följa din blogg!!!! Fin väst, en sån har jag haft en gång!!!!! Nu är även jag blondin vänta ska du se! Puss och kram./C

2009-11-18 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0