' fredagsmyyys

nu är det fredagsmys :) !

men dagen har bestått av sova äta och ute och gå, hämta barn och nu dator :)

alltså inte vidare mycket.. men när jag var ute och gick så tog jag en sväng till "de finare kvarteren" och tittade, och guuud va jag ångrar att jag glömde kameran för det var så fint! så stora hus och otroliga trädgårdar!! jag lyckades till att gå vilse mitt i allt fint och fick lite smått panik. tackar gud för mitt goda lokalsinne (tackar iaf inte mamma ;) ) så tillslut kände jag igen mig igen! jag var på "mina" kvarter igen! och mitt i all denna uppspelhet lyckades jag trampa snett på trottoarkanten och trilla! trodde ett tag att jag brutit foten men den hängde kvar minsann. kollade så att ingen såg mig och skyndade mig sen haltandes hem!

det  var det mest händelsefulla idag! 
imorrn hoppas jag att jag är barnfri så jag kan ta en tur till Lovisa och kolla in hennes hus och kanske sova där?
och på söndag blir det Paris!!:D 
ska försöka hitta en hemsida till deras boigrafer också för jag är väligt sugen att gå på bio! en julsaga är det som lockar, och hittar jag den filmen (och den inte är dubbad som allt annat) så kan ingen stoppa mig från att se den :D 

jaja, ska snart gå och hämta B som är hos en kompis. se om hon vill komma med hem eller inte ;)

sen blir det matlagning :)


bon soir!    

Kommentarer
Postat av: cousine

Bonsoir mon cousine!



Låter som händelserika dagar med stukade fötter, jag blev lite orolig när jag först läste om foten och tänkte genast att du säkert svimmade också ;) jag kommer forfarande ihåg när du föll här hemma på köksgolvet.

Jag tänker mycket på dig och är faktiskt avensjuk, jag vill också vara ung igen och uppleva äventyr som man gör innan familjen blir till. Vem vet det kanske blir en tripp till Prix de Amerique sista helgen i januari? Då lovar jag att hälsa på!

étreinte

2009-11-13 @ 22:27:08
Postat av: Moster E

Filmen är säkert dubbad, men det blir väl bra språkträning ;)

2009-11-14 @ 00:15:35
Postat av: Linnea

Haha :P Jag fick mig ett gott skratt när jag läste att du ramlade! Såg framför mig hur en liten anja går och är vilse och sen vips ligger på backen ;) Så typiskt att du råkar ut för allt! Hoppas det gick bra med lilla fossingen! Kramar på sötanja

2009-11-14 @ 18:34:22
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0