' godmorgon

idag väcktes jag av sötkatten som ville ha sällskap, så jag lyfte upp henne i min säng och gosade :) hon vill ligga precis intill halsen och mysa, jaga mitt hår och spinna!
kunde bara ha en bättre morgon om jag var med prinsen

nu är katten hos veterinären och jag passar lillkillen och hans kompis. måste bara säga att hans kompis nog är VÄRLDENS sötaste barn! kanske ska försöka ta mig ett kort på de. hmm



garderob

min fina garderob!

idag står försöka fixa busskort på scemat, kolla upp om de gäller på tåg och om man tjänar på ett månadskort som kostar 90 euro.
väntar på att lovisa ska ringa också, får se när det blir :)


juste, fredagsmys med bara 3 b arn igår, B sov hos en kompis :)

hoppas ni har en fin dag :) !


Kommentarer
Postat av: c

2009-11-14 @ 11:20:10
Postat av: carina

God morgon Nu är melodokrysset avklarat och det gäller att göra ngt av dagen. Skypade igår men du svarade inte! kan jag få ditt telnr till den franska mobilen? Hemnr till fam saknar jag också. Jag kan ju skicka sms till dig och sen skypa! Du behöver inte ens öppna smset om jag skriver rubriken skype som första ord. Saknar dig Anja.....

2009-11-14 @ 11:24:48
Postat av: Moster E

Fin garderob, men placeringen är mindre fin. Är det inte bättre att byta plats på garderob och hörnskåp, så garderoben står i hörnet och hörnskåpet i "hörnet" mellan garderoben och väggen?

2009-11-14 @ 11:55:44
Postat av: carina

Gissar att hörnskapet ska bort eller??????

2009-11-14 @ 17:51:05
Postat av: monica

jag diggar mattan! fick du bilar som du kan leka med också? ;)

2009-11-15 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0