' Jeudi

torsdag idag alltså och jag vaknade hyfsat pigg! sovit betydligt bättre inatt men mardrömmarna spökar fortfarande, hoppas de försvinner snart!

har varit nere hos kaninen nyss och fyllt på mattskålen med gurka sallad och knäckebröd, jummy sa den :)

ska slänga in mina sängekläder samt strumpor i tvättmaskinen nu, vi har lusjakt i detta hus nu. ett barn tyckte det kliade så nu är alla avlusade och lakanen tvättade och hårborstar i frysen?
bara mina kvar att slänga in nu, sen blir det lusspray över alla täcken och kuddar. det säkra före det osäkra som det sägs :) har inte känt att det kliat än men barnen har legat i min säng så det är väl bäst att fixa!
och strumpor måste jag tvätta bara för att jag har slut på rena, inget med löss att göra ;)!

jag tror att jag ska följa med amanda hem till lovisa sen, vi får se när och om det blir :) skulle vara mysigt och kul iaf !
ska se om jag kan få med mig någon till ikea också ;) jag vill ha en TEKOPP och GLÖGG!!!! glögg glögg glögg, åååh jag saknar dig!

jaja, tvättmaskinen väntar.

ha en bra dag :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0